> ..~..: contest apa erti cinta sejati..=)
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

contest apa erti cinta sejati..=)


assalamualikon..naaaahh..cntest lagi...dh aq nk joen nk wat cmner...kaw xska kaw bley blah..okkeyh!...

nie haa..aq ada jmpa satu blog mamat nie dia wat cntest psal apa eri cnta sejati..aq klaw bab2 cnta nie mmg laju lar kn...aq kn gedik..ya..aq mngaku itu..pwfft..=.='

klaw korang nk joen pon bleyh..juz kLik cNieh ok..!

tapi sblom bca kesah nie sila sedia kn 10 besen serta seguni pnadol yerk..jgn wat hal dpn kom.korang...aq x tanggong...aq mngaku siap2 aq jiwang ttg cnta...agagaga..


ERTI CINTA SEJATI

...Aku sayang dia..bnyk kali aku ungkapkn ayat itu kt dia....aku sayang dia sgt2...aku cnta dia...dan aq tahu dia pon mcm tue kt aq...kami dah lama kenal..hmpir setahun lbeyh..(xlma mna pooown)..dlm setahun lbeyh itu juga lah kasih syg kami x pnah tputus...stiap msalah aq dan dia brhati2 mncari jlan kuar..walawpon kami msih d bngku skolah itu suma bkn pnghalang utk kami brsma...d sekolah kami hnya brjumpa bila ada msa trtntu shaja...msg2 sibuk dgn tugas msg2...mklumlah lain2 kelas...

Tahun itu merupakan tahun trakhir buat kami...keluarga dia dh tawu psal hbungn kami...alhmdllah..ibunya merestui hbngan kami..aq dn ibunya dah brknaln...wlawpon hnya di telefon...tapi...sebaliknya buat keluarga aq...aq anak perempuan tunggal...mgkin mereka risau akn keselamatan aq...aq faham..dia pon mcm tue..sekolah dah tamat...aq risau...risau klaw rasa rndu semakin bergolak dlm hati ini...

selepas dua bulan memendam rasa rndu dan melepasknnya melalui telefon dia meminta utk brjmpa aq..” awak,saya rindu awak..” “saya pon..” “kita jumpa nk x awak?..dah bnyak kali sya ajak..awak jgn la ckp x bleyh lagi..” “..awak faham saya kn...saya mnx maaf..susah la awak..” “...ish awak nie..”

...susah utk aq melakuknnya..kerna keluarga aq...aq susah utk keluar rumah..xmcm korang..nak2 plak ibu aq sgt tegas dlm sesuatu kesalahan...itu yg mmbuatkan aq takut utk mncari pluang utk brjmpa dgnnya...dah bnyak kali aq terangkn kt dia...dan dia slalu ckp “..yelaaaarh...”...aq tawu dia sudah bosan dgn jwapan aq...


Satu hari d telefon...


“..awak..saya nk ckp skit bleyh x..” “..msti lar bleyh awak..hmm awk nk ckap apew?..” “..hmm smpai bila kita nk cmnie erk..xjmpa...asyk on d phone jew...awk x rnduw saya erk?..” aq trdiam sbntar “..awak...klaw awk nk tawu..sy rnduw sgt2 kt awk...xtrkira awk...sy x tawu nk describe cmner kt awk..sabar lar awk...nnti kita jmpa k..tuhan syg kt org yg sabar..” “..hmm yelaaarh..”


“Maaf kn sya awk..”...


Kadang2 tue pnah jugak aq swoh dia cari laen..xsnggop rasanyer nk tgk dia mcmnie....dia rnduw aq sgt...tapi apew yg dia jwb..”..awak..napew awk swoh sya cari laen..saya xnk lar awk..sya nk awk jew...saya xnk bpisah ngn awak..saya nk kawen ngn awk...xpew saya tnggu awk k..” trsedu aq time tue...tiap2 ari aq brdoa agar dia jodoh aq..wlawpon kami jrg jmpa dan mngkin mmakan msa yg trlalu lama..dan wlawpon dia bosan mnggu dan aq sedeyh mlihat dya begitu..aq tabah mnghadapi suma nie brsama dia..kerna cinta sejati xpernah kenal erti kegagalan..kan awak..!


Di sinie aq ada conteng2 skit surat utk dia....”..awak nie saya tulis utk awak..”..

Awak...
Sy mnx maaf..
Sy bukan gf yg baek buat awk..
Sy suka jln lmbat bila kt skola..
Pastu awk mara2 sy sbb sy jln lmbat..
Nk wat cmner..
Sy bukannyer masok kawad kaki mcm awk..

Awk..
Sy mnx maaf..
Sy suka masok kedai sorg2 x gitaw awk..
Awk ckp sy suka wat magik..
Kejap adew kejap xdew..
Barang2 kt kedai tue cntik2..
Sbb tue lar sy pegi..

Awk..
Sy mnx maaf..
Sy suka majok x tntu pasal..
Awk swoh ingat balek prkara yg awk x suka..
Sy buat2 heppy bila ingat balek yg awak xsuka girl yg kuat majok..

Awk..
Sy mnx maaf..
Sy suka mnx barang yg mahal2..
Sy suka patung teddy bear yg besar gedebak tue..
Awk cakap jgn coz t awak balek umah xpkai baju..
Sy tawu awk x cukup duet..
Sy sajew je nk uji awk..
Last2 sy dpt jugak teddy bear yg x bapew besar tue..
Tima kaseh awk..

Awk..
Sy mnx maaf..
Sy dh chubby skrg..
Awk swoh sy jgn mkn bnyk2..
Tapi mknn tue sedap awk..
Nnti sy diet balek er..

Awk..
Sy mnx maaf..
Sy dh wat awk sakit aty bnyk kali..
Sy x bley jmpa awk slalu..
Awk tawu kn knape..
Sy xmmpu nk wat awk heppy..
Mcm kapel laen..
Sy tawu awk dh bosan dgn jwpan sy bila awk ajk jmpa..
Tapi tue bukn khndak sy awk..
Sy mnx maaf..
Tiap2 ari awk sms ‘i luv u’ kt sy...
Tapi sy tawu syg2 awk kt sy pon awk masih skit aty kan..
Awk..sy syg awk...
Syg sgt...
Smpai mati awk...
I love u....

ok..daaaaah...cnie aq nk tag...

byeeeeee....=)











2 ulasan:

  1. hye dear:)
    thanks for tagging me:)
    akak xreti nak buat kisah cinta la.hehehe

    BalasPadam
  2. jiwang nye... tapi sweet gak.. pape pun gud luck ye

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...